niedziela, 15 kwietnia 2012

Megi121519

MAKE-UP
Przed: Twoja doll ma taką słodką minkę :3. Jest na prawdę ładna. Podoba mi się taka ilość kolczyków. Oprócz tych dwóch na włosach :P. Zmieniłabym tylko położenie pudru i troszkę inaczej pomalowała.
8/10
Po: Masz bardzo fajne dwa zielone cienie, które połączyłam i dodałam granatowy. Makijaż mi się strasznie podoba *samozachwyt*, tak jak i ta szminka.
UBRANIE

Przed: As hipster as fuck. Zmieniłabym buty :P.
Po: Podoba mi się tak samo jak makijaż. Masz fajne ciuchy. Świetny jest ten blezerek, który dałam na wierzch.

sobota, 14 kwietnia 2012

hipek789

Przed: Jest beznadziejnie. Okropna karnacja, okropny makijaż, błyszczyk na ustach, za dużo dodatków no i jeszcze te straszne rzęsy. NieNieNie.
2/10



Po: Następnym razem, jak zobaczę tę oczy, to odmówię robienia metamorfozy xD. Beznadziejnie się je maluje. Co mogłam zrobić? Usta pomalowałam szminką, żeby wyglądały naturalnie, dałam krótką fryzurkę i ogromne kolczyki. Nawet mi się podoba :D

UBRANIE

Przed: Strasznie nudno i typowo. Nie podoba mi się.
2/10
Po: Naszło mnie na stylizację 'japanese schoolgirl', mimo, że nie pasuje ona do twojej karnacji czy wyglądu :P. Muszę coś podobnego zrobić na mojej doll, może wstawię nawet?



wtorek, 10 kwietnia 2012

isia3

Czyżby fanka naszej tenisistki ?

Makijaż przed:
No nie powiem, interesujące, chociaż dla mnie za różowo. Dollka ma bardzo ładną twarz, EWENTUALNIE zmieniłabym nos.
6/10


Po:
Makijaż podkreślający przede wszystkim oczy. Długo się zastanawiałam, czy dać tą szminkę, czy zostawić usta w naturalnym odcieniu, ale w końcu się na nią zdecydowałam, jakoś takmi tu pasuje :)


Ubranie przed:
Kolorystycznie jest dobrze, ale jakoś niezbyt mi się podoba. Za dużo różu. Gdyby makijaż był inny, wszystko inaczej by się prezentowało.
5,5/10


Po:
Róż postanowiłam złamać odwiecznym black&white. Zestawiłam ze sobą dwie sukienki, na to płaszczyk i białe, swoją drogę bardzo ładne, buty z DKNY.


Pozdrawiam, Lilek xx

niedziela, 8 kwietnia 2012

Dominika0207

Uprzedzam, że boję się robić Tobie metamorfozę i wybacz mi, jak coś będzie niezbyt :3

Makijaż przed:
Jest ślicznie, pięknie i w ogóle strasznie mi się podoba, ale twoja doll wygląda na taką smutną :C.


Po:
Postanowiłam zrobić cię na punka :D. Mnie się osobiście podoba, nie wiem jak tobie :)


Wybaczcie, że nie zamieszczam metamorfozy ubraniowej, ale kompletnie nie mam weny. Domyshko, ty też mi wybacz :*. Może kiedyś, jak mnie natchnie, to spróbuję zrobić.

sobota, 7 kwietnia 2012

Nat350

No więc dzisiaj zajmiemy się, jak sądzę, Natalią.

Makijaż przed:
Hmpf.. Powiem tak: bywało gorzej. Nie podoba mi się tu wiele rzecz. Sztuczne rzęsy są zupełnie niepotrzebne, wyglądają jak sklejony. Kolczyków zazwyczaj nie nosi się w tym miejscu, ale to tak nie razi. Wydaje mi się, że nos i usta są trochę za wysoko. Makijaż oczu zwykły, niczym się nie wyróżnia, a masz trochę kosmetyków. No i te nieszczęsne policzki. ZA DUŻO PUDRU! Fryzura jest b. ładna.

4,5/10.

Po:
Części twarzy poobniżałam, moim zdaniem jest o niebo lepiej. Zrobiłam delikatny makijaż, typowo wiosenny, usta zostawiłam w naturalnym kolorze i nałożyłam NIEWIELKĄ ilość pudru. Muszę przyznać, że twoja doll jest ładna, bardzo delikatna, tylko trzeba to umieć wydobyć ☺.

Ubranie przed:
Powiem to prosto: jest nijak. Tunika sama w sobie jest ok, jeansy też, ale buty tu nie pasują i jest pusto.

5/10

Po:

Wiosna jest wszędzie, więc tutaj też musiała zagościć :). Chciałam zauważyć, że masz bardzo niewiele butów!

xoxo, Lilka ☺.



PS: WESOŁYCH ŚWIĄT wszystkim :D


Rekatywacja

Postanowiłam reaktywować bloga, a minął prawie rok od mojego ostatniego wpisu. Jak ten czas szybko leci... No więc, nic się nie zmienia co do sposobu prowadzenia postów itp. Wszystko po staremu. Pozdrawiam :D