środa, 27 kwietnia 2011

Metamorfoza GoldCookieGirl

Twarz przed:
Najpierw grzywka była nasunięta do samych oczy, lecz kiedy ją podniosłam, ujrzałam CZYYSTE ZUOO. Czarno biały makijaż i to do tego pod same brwi. Brr. Reszta ładnie.
7/10

Po:
Coś mnie napadło, żeby zrobic stylizację z tamtych lat. Pomadka z LUXE, eyeliner, tusz do rzęs i czarna kredka. Na policzkach róż ;3. Zalotny pieprzyk koło górnej wargi ust i kokardeczka na włosy. Strasznie mi się podoba <33

Ubranie przed:
Do tego stroju te skrzydła w ogóle nie pasują. Bez nich byłoby lepiej. Reszta OK, ale ja nie gustuję w takich strojach :P.

7/10

Po:
Jak szaleć, to szaleć ^^. Usiłowałam z ciebie zrobić nietoperka :P

♥♥♥♥



Metamorfoza hanusia133

Twarz przed:
O mój Boże, ale napchane O.o. Kolczyk w nosie jest źle nałożony. Oczu nie maluje się pod samą brew!

6/10

Po:
Obniżyłam usta, zrobiłam niebieski makijaż. Dałam tzw. "fryzurę pod górę" :D. Przy takiej można z powodzeniem ubrać dużo kolczyki, np. takie jak te koła.

Ubranie przed:

Stylizacja na Czarnego anioła. Troszkę nieudana, buty i spodnie niezbyt pasują. Zamiast tych obszarpanych dżinsów, dałabym jakieś legginsy/ rajstopy. A buty to raczej na obcasach, bądź glany.

6/10

Po:
Zrobiłam stylizację rodem z lat 20 albo 30 ;3. Masz w szafie kilka naprawdę bardzo ładnych rzeczy. Na przykład ta czapeczka lub sukienka.

Pozdrawiam :*

wtorek, 26 kwietnia 2011

Metamorfoza LoveWiktoria9

Mordeczka przed:
Mimo, iż twoja doll nie ma dodatków to spodobała mi się. Taka roześmiana :D. Tylko kolor ust bym zmieniła.
8/10

Po:
Zmieniłam tylko fryzurkę, poczarowałam z częściami twarzy i dodałam kolczyk ^^.

Ubranie przed:
Faajnie jest :)
Tylko nie lubię tych butów.
7/10

Po:
Nie ma co ględzić, wszystko widać :)

Metamorfoza Rihanna7755

Mordeczka przed:
Czarno biały makijaż, nigdy więcej, proszę Cię. Uśmiałam się z powodu tych pasemek, bo mają taki sam kolor jak twoja karnacja i to wygląda, jakbyś w tym miejscu wyłysiała :D. Wydaje mi się, jakby usta były troszkę za wysoko.

7/10

Po:
Ta fryzura jest używana bardzo rzadko, a moim zdaniem jest śliczna. Makijaż delikatny, na kościach policzkowych puder, usta czerwone, najbardziej rzucające się w oczu w tej stylizacji. Taka zwyczajna :)

Ubranie przed:
Zionie pustką i dziwnością.
5/10

Po:
Śliczna jest ta bluzka. Ogólnie masz baardzo fajne ciuchy w szafie :).

Jak się podoba (-;?

Metamorfoza LadyEwela0303

Twarzyczka przed:
Niet. Niet. NIEEET!. Okropne włosy, okropne brwi, okropny makijaż, okropna karnacja, okropne pasemka, okropne usta.

2/10

Po:
Nic więcej nie mogłam zrobić. Obniżyłam te pseudo brwi, i usiłowałam je zakryć tą bujną grzywą.
Chyba zrobię akcje na stardoll "nie dawajmy swoim doll takiej karnacji!". Przecież NIC do niej nie pasuje.

Ubiór przed:
Chryste Panie. Strasznie.Dziwnie.I.Nie.Wiem.Jak.To.Określić.

4/10

Po:
Nie powiem nic, bo i tak sami widzicie.
_____________________________________________
Słuchajcie, zbliżamy się do 100 odwiedzin bloga, więc z tego powodu przyszykuję jakiś konkurs :D

Metamorfoza ndaotm521

Twarz przed:
Nie jest najgorzej. No więc tak.: Części twarzy ok, ale nos i usta są trochę za wysoko. Kolor fryzury nie pasuje zbyt do odcienia karnacji tak samo kolor ust. Troszkę za mocny makijaż oczu. Brak mi dodatków!
6/10

Po:
Nie miałam jak cię pomalować bo żaden z twoich cieni nie pasuje do tej karnacji. BŁAGAM, zmień ją!. Więc zostawiłam twoją doll z pomalowanymi rzęsami i opaską na włosach.

Ubranie przed:
Pusto, do tej tuniki powinno się ubrać jakieś legginsy/spodnie bo jest zbyt krótka. A torebeczka troszkę się przesunęła i ma się nijak do naszyjnika.
6/10

Po:
Wow, masz ponad 2000 sp a tak mało rzeczy w szafie. No cóż. Połączyłam sukienkę i spódnicę, dodałam pawie bolerko, czarne obcasy jakąś torebeczkę. Zdecyduj sama, czy ją dać, czy też nie.


Metamorfoza kitti_001

Twarz przed:
B. Ładnie, ale brak mi dodatków :)

9.5/10

Po:
Chciałam z ciebie zrobić leśną wróżkę, ale makijaż nie wyszedł.
Przepraszam cię bardzo :P

Ubranie przed:
Ładnie, ale nie podoba mi się natłok tych rzeczy na głowie.
9/10

Po:
Ubrałam cię tak dosyć wakacyjnie. Nie mogłam dobrać torebki do tego stroju, bo masz same ciemne i się zlewają. Wybrałam tą, wydawała mi się najlepsza. Tak teraz patrząc, to zdjęłabym ten naszyjnik. A najchętniej bym ci go ukradła :D


niedziela, 24 kwietnia 2011

Wielkanoc.

Z okazji Świąt Wielkanocnych chciałabym wam życzyć duużo zdrowia, szczęścia i moc prezentów od "zajączka" (-;.
Znalazłam kilka ciekawych zdjęć związanych z Wielkanocą :D

1.


2.
3.
4.


Co wam się najbardziej podoba :D?

Metamorfoza Kunoichi

Za niedługo mała wielkanocna niespodzianka ^^.
_______________________________________
Twarz przed:
Łaaa! Kocham twoją doll *.*. Jest prześliczna :*.
10/10

Po:
Chciałam z ciebie zrobić hiszpankę, nie wiem czy ci się spodoba. Masz tyle kosmetyków *.*. Jestem na prawdę pod GIGANTYCZNYM wrażeniem :)

Ciuchy przed:
Ślicznie, ale jak dla mnie zbyt szaroburo :P.
9/10

Po:

Nie wiem, czy utrafiłam w twój styl, ale ja się w tym stroju zakochałam :D

sobota, 23 kwietnia 2011

Metamorfoza soba13

Twarz przed:
Części twarzy ładnie dobrane, tylko kolor brwi nie pasuje oraz nierówny makijaż :)
8/10

Po:

Zrobiłam z ciebie śródziemnomorską piękność ^^.Ta fryzura kojarzy mi się ze starożytną Grecją. Makijaż: na policzkach róż, bardzo lekko, oczy pomalowane delikatnie białym i łososiowym cieniem, dolna powieka czarną kredką. Rzęsy oczywiście tuszem i powiększającym i pogrubiającym. Usta baardzo ładną różową szminką :)

Ubranie przed:
Nuudno xD. Ale wszystko w jak najlepszym porządku, pasuje. Zmieniłabym buty.
9/10

Po:
No, takie cóś wyszło. Mnie się osobiście podoba. Nie wiem co z okularami- zdecyduj sama (-;

piątek, 22 kwietnia 2011

Metamorfoza lolkaa1

Zapraszam was do komentowania moich postów :P
_______________________________________________

Twarz przed:
O ja pierniczę.. Twoja dol ma najbardziej pospolite części twarzy. Wszystkie, dosłownie. Te piegi nadają jej jakiegoś wyrazu.

6/10

Po:

Łaaaa! Zaszalałam xD. Nic więcej nie powiem, sama oceń :P

Ubranie Przed:
Ładnie, ale buty nie pasują. Pusto bez torebki :P
7/10

Po:
Buahah znowu mrocznie xD. Masz 2000 sp i myślałam, ze masz więcej ciuchów w szafie. Ale jak na taką ilość punktów to niewiele, przy ty dużo darmówek.


Podoba się (-;?



Metamorfoza duffy1213

No to tak.

Twarz przed:
Twarz bardzo ładna, tylko znowu te pospolite części twarz. Makijaż nie najgorszy, tylko troszkę nierówny.
8/10

Po:
Zrobiłam ci bardzo wiosenny makijaż. Dałam jedną z moich ukochanych fryzurek ;3.Na policzki dałam jasnoróżowy puder. Makijaż oczu nie jest jakiś strasznie trudny- pewnie się połapiesz jak go zrobiłam.

Ubranko przed:
ładnie, ale ten sweterek nie pasuje mi do całości. Strój jest raczej taki rockowy a sweterek.. Tak bardziej do ubierania na co dzień. I troszkę pusto, bez żadnej torebki/paska.

7/10

Po:

Kurczę, coś mnie wzięło na takie ciemne stylizacje... Waham się nad tą torebką. Zdecydujesz sama, czy ci pasuje czy nie.


Zdravim was (-;

Metamorfoza KissAina

No tak. Już moja 4 metamorfoza ^^

Twarz przed:
No, no, nie jest źle, tylko zmieniłabym usta oraz ich kolor. Takie pospolite.. Dawno nie widziałam, żeby ktoś miał te włoski, a nie są najbrzydsze. Mało dodatków ;l
7/10

Po:
Obniżyłam części twarzy i doll od razu wydaje się ładniejsza :). Oczy: oda tusze i eyeliner. Usta różowa szminka, i na włoskach kokardka :D. Zrobiłam z ciebie taką słitną dziewuszkę. Ale mi się podoba :).

Ubranie przed:
Coś ci chyba nie wyszło przy nakładaniu trampek. Czy wy też macie takie wrażenie, że to spodnie strasznie pogrubiają?
5/10

Po:

Nie umiałam nic innego wymyślić. Tak rock'owo cię ubrałam. Przeraziła mnie ilość tych żółtych darmowych sukienek dla superstar. Ile ich masz?

Podoba się (-; ?